Milfy City Türkçe

Milfy City Türkçe APK indir

Oyundaki karakterimiz öğretmeniyle okulda yaşadığı aşağılayıcı bir olaydan sonra, kendisini okul terapistinin ofisinde bulur. İntikamını planlarken, okulda ve evinde diğer karakterler ile romantik anlar yaşayacak. Oyunu kurduktan sonra seçeneklerden Türkçe dilini açmanız ve Skip Minigames'i True olarak seçmeniz gerekiyor. Oyunun sürünü 0.6e'dir, güncelleme gelirse yenilerim.





İndirme Seçenekleri 




-----------------------------------------------


Benzer Paylaşımlar

9 yorum:

  1. Hocam yanlış anlamayinda siteye daha fazla bulabilirseniz türkçe oyun eklemelisiniz şöyle bir göz attimda 5 e kadar sayfa var :)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle summertime saga türkçe gelirse iyi olur :)

    YanıtlaSil
  3. sonunda ya şu oyunun türkçesini buldum sağol admin kolay gelsin iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  4. Reis devamı gelmesi gerekiyordu gelmedi ya hemen gelmesi istediğim tek oyun bu ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sürümden üstü varmı bende bitirdim

      Sil
    2. Havuzu nasıl temizledik mousela sağ rıkla diyor

      Sil
  5. Havuzu temizlerken nasıl sağ click yapyınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğlen den sonra oraya git kendisi içine girmiyor öyle temizleniyor

      Sil
  6. oyunu indirdim fakat yükleyemedim paket ayrışmadı hatası veriyor lütfen yardım

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.